אסף ליברמן

אודות
ביוגרפיה

עיתונאי ואיש רדיו, מגיש את תכנית הרדיו "קלמן ליברמן" ברשת ב' ואת תכנית התחקירים "זמן אמת" בכאן 11 בטלוויזיה. החל את דרכו בתקשורת כחייל בגלי-צה"ל שם שימש במשך 3 שנים ככתב לענייני עבודה ורווחה ובמקביל כעורך חדשות. לאחר שחרורו המשיך בגל"צ כאזרח בתור עורך חדשות ראשי במקביל לעריכת תכניות כמו "בוקר טוב ישראל" עם מיכה פרידמן ו"נכון להבוקר" עם רפי רשף. במשך 5 שנים הגיש בתחנה הצבאית את התכנית "יהיה בסדר" אשר מסייעת למאזינים בבעיות ביורוקרטיות ובמאבקם ברשויות ובחברות פרטיות. כיהן גם כסגן ראש מחלקת החדשות בגל"צ וכרכז הכתבים. בתפקידו האחרון בגלי-צה"ל הגיש את "בוקר טוב ישראל", יומן הבוקר של התחנה והתכנית המואזנת ביותר בגל"צ.
שימש כעורך הראשי בעונה הראשונה של "היום בלילה", הלייט-נייט של גורי אלפי בשידורי "קשת".
כיום, לצד עבודתו בתאגיד השידור הציבורי, אסף ליברמן מגיש בערוץ הכנסת וכותב מעת לעת ב"מקור ראשון".

קרא עוד
אסף ליברמן

החיים כראיון

"מתפקידי לשאול שאלות קשות עד כמה שאפשר, ולעמוד בענווה בפני חסרונן של תשובות מדויקות."  ארתור מילר איך מחלצים מפוליטיקאים את הסקופ הגדול הבא? מה יותר חשוב: לתכנן את השיחה או להקשיב ולאלתר? כיצד (קרא עוד)

"מתפקידי לשאול שאלות קשות עד כמה שאפשר, ולעמוד בענווה בפני חסרונן של תשובות מדויקות."  ארתור מילר

  • איך מחלצים מפוליטיקאים את הסקופ הגדול הבא?
  • מה יותר חשוב: לתכנן את השיחה או להקשיב ולאלתר?
  • כיצד מצליחים להוביל ראיון עם עורכי דין ויועצי תקשורת מונחי מטרה וחדי לשון?
  • האם לראיון יש חוקים או שזו זירת קרב שבה הכל הולך?
  • מה תפקידו של מראיין בעולם האקטואליה והשיח הציבורי?

העיתונאי המוערך אסף ליברמן ("קלמן ליברמן", "זמן אמת" , "בוקר טוב ישראל")  יחשוף אותנו לסודות שמאחורי אומנות הראיון, והדרכים להשתמש בסודות האלה לאתגרי היום יום – מניהול משברים, דרך שיטות שיווק ועד מו"מ, עם דוגמאות מהאקטואליה הסוערת של ישראל.