עו"ד אור גל-און

אודות
ביוגרפיה
מעורכי הדין הבכירים בתחום דיני הירושה והמשפחה, בעלים (מזה כ- 16 שנים) של משרד גל-און קפל שמואלי הממוקם בת"א, מרואיין לא פעם לאמצעי התקשורת השונים, ומשמש כמרצה מוביל במסגרת לשכת עורכי הדין וגופים פרטיים ומסחריים.     עו"ד גל-און מרצה במגוון תחומים מתוך עולמו המשפטי, בסוגיות ובנושאים להם יש נגיעה, לרוב אישית, לכל אחת ואחד מאתנו, כגון דיני ירושה, חשיבותם של צוואות והסכמי ממון,  התנגדות לצוואות, השפעה בלתי הוגנת על מורישים, חלוקת ירושה, שמירת פרטיות וגבולות נכונים במסגרת הליכי הגירושין, דיני מזונות, כיצד להתנהל בבית הדין הרבני, אלימות במשפחה, הליכי משמורת, חלוקת רכוש ואיזון משאבים בהליכי גירושין ועוד.     כל ההרצאות מתובלות בסיפורים רבים ופיקנטיים מעולם המשפט, וכמובן בלא מעט הומור.
קרא עוד
עו"ד אור גל-און

עסקאות בירושה 

בערוב ימיו של אדם, כשעומד לרשותו רכוש כזה או אחר, עשוי הוא לבקש למנף את רכושו על מנת לחיות טוב יותר, לנסוע, לטייל, לדאוג שיטפלו בו ויסעדו אותו במידת הצורך, וכל זאת (קרא עוד)

בערוב ימיו של אדם, כשעומד לרשותו רכוש כזה או אחר, עשוי הוא לבקש למנף את רכושו על מנת לחיות טוב יותר, לנסוע, לטייל, לדאוג שיטפלו בו ויסעדו אותו במידת הצורך, וכל זאת מתוך כוונה שאותו רכוש יוותר בידו עד ליומו האחרון, ויעבור לאותו גורם מטפל/מסייע/נותן שירותים רק לאחר מכן. האם הדבר אפשרי? האם ניתן לסחור בירושה עתידית? האם יכול אדם להעביר רכוש במתנה מתוך כוונה שזו תתממש ותעבור למקבל רק לאחר פטירתו?

המדובר בהרצאת חובה על מנת להבין את הדרך הנכונה להתנהל ולנהל את רכושינו, ועל מנת להבין הכיצד ניתן למקסם ולמנף את רכושינו בערוב ימינו, האם ניתן לסחור בחיינו ברכוש שנותיר אחרינו, האם נוכל לעשות ברכוש זה שימוש על מנת לשפר את תנאי מחייתנו, ועוד."

עו"ד אור גל-און

שמירת פרטיות וגבולות נכונים במסגרת הליכי הגירושין

אחד מתוך שלושה זוגות מתגרש (כך אומרים). מספרים לנו שהליכים אלו כוללים חוקרים פרטיים, מעקבים, צילומים, סיפורים פיקנטיים... – ואכן, יש בכך לא מעט מן האמת. אזי מה מותר, מה אסור, האם (קרא עוד)

אחד מתוך שלושה זוגות מתגרש (כך אומרים). מספרים לנו שהליכים אלו כוללים חוקרים פרטיים, מעקבים, צילומים, סיפורים פיקנטיים… – ואכן, יש בכך לא מעט מן האמת. אזי מה מותר, מה אסור, האם מותר לצלם, לחטט בטלפון של האחר, לקורא באי מיילים של בן או בת הזוג, איזה גבולות של חדירה לפרטיות הציבו לנו בתי המשפט ובתי הדין הרבניים, והאם מדובר באותם הגבולות.

עו"ד אור גל-און

הסתבכותה של ירושה

כיצד דבר פשוט ואלמנטרי כמו העברת רכוש של אדם שהלך לעולמו ליתר קרוביו, עשוי להסתבך, להימשך שנים, לפרנס אי אילו גורמים, ולהביא לכאוס משפחתי מוחלט. ההרצאה כוללת הסבר על דיני הירושה בישראל, (קרא עוד)

כיצד דבר פשוט ואלמנטרי כמו העברת רכוש של אדם שהלך לעולמו ליתר קרוביו, עשוי להסתבך, להימשך שנים, לפרנס אי אילו גורמים, ולהביא לכאוס משפחתי מוחלט.

ההרצאה כוללת הסבר על דיני הירושה בישראל, עשה ואל תעשה בעריכת צוואות, מהן העילות באמצעותן ניתן להתנגד לקיומה של צוואה, מהי השפעה בלתי הוגנת, מהי מעורבות פסולה בעריכת צוואה ועוד.