פרופסור רפי אלדור

אודות
ביוגרפיה
פרופ' אלדור הינו ממובילי הפרופסורים בארץ בתחום הכלכלה. באמתחתו עבר עשיר של פרסום כתבי עת מקצועיים וספרים מצליחים בתחומי הכלכלה השונים. כיום פרופ' אלדור מנהל את בית הספר לכלכלה במרכז הבינתחומי בהרצליה. אלדור אובחן ב-2008 כחולה בפרקינסון. על מנת להאט את קצב התפתחות המחלה, הוא התחיל לרקוד, לשחות, ולהתאמן בטאי צ'י וצ'יקונג.‏ הוא מרבה לרקוד עם אנה ארונוב ורקדניות נוספות, ומעביר הרצאות ומפגשים בהם הוא מספר כיצד הריקוד זר לו בהאטת מחלת הפרקינסון. https://www.youtube.com/watch?v=P31bMSO3Hy8

פרופ' רפי אלדור קיבל את התואר דוקטור לכלכלה מאוניבריסטת הרווארד שבארצות הברית והתמחה בתחום של אופציות וחוזים עתידיים באוניברסיטת M.I.T.

פרופ' אלדור הינו ממובילי הפרופסורים בארץ בתחום הכלכה. באמתחתו עבר עשיר של פרסום כתבי עת מקצועיים וספרים מצליחים בתחומי הכלכלה השונים. כיום פרופ' אלדור מנהל בגאון את בית הספר לכלכלה במרכז הבינתחומי בהרצליה.

אלדור אובחן ב-2008 כחולה בפרקינסון. על מנת להאט את קצב התפתחות המחלה, הוא התחיל לרקוד, לשחות, ולהתאמן בטאי צ'י וצ'יקונג.‏ הוא מרבה לרקוד עם אנה ארונוב ורקדניות נוספות, להופיע באירועים שונים ברחבי הארץ ובתחרויות professional amateur, בהן רקדן חובב מופיע יחד עם רקדן מקצועי.

אלדור משמש מזה שמונה עשרה שנים כיו"ר ועדת ההשקעות של האגודה למלחמה בסרטן, תפקיד אותו הוא ממלא בהתנדבות. בנוסף הוא מלווה את פרויקט "עתיד משותף" המעניק מלגות לסטודנטים מצטיינים דלי-אמצעים.

קרא עוד